theatervoorstelling Groep T-ater

In 1998 speelden mijn kotgenoot en goede vriend, Sven De Vos, en ik mee in een theatervoorstelling van Groep T-ater, het toneelgezelschap van Groep T in Leuven. We studeerden er allebei – hij aan Groep T, ik aan de unief, en dachten ons eens te wagen aan een klucht!

Het toneelstuk werd opgevoerd in Kessel-Lo en was superleuk om aan mee te werken!

Voor de affiche maakte ik vooral gebruik van graffitispuitbussen en waskrijt. Ik zie Sven en mezelf de graffitibussen nog uittesten voor ons kot.

Geef een reactie

